-.-?

Tänkte bara skriva så ni vet att jag lever, Chelsea lever om i magen så jag blir galen, men det är underbart :)
Längtar tills hon kommer till mamma och pappas famn , ska bli så underbart att äntligen hålla om henne!
Har redan varit i väg och handlat massa grejer till henne, vagnen är beställd och sängen är snart monterad,( inte det att jag vill ha allt klart,utan måste köpa en sak för att inte hinna ångra mig)..


förövrigt bor jag.. ja.. änsålänge är inget klart, så jag lämnar de där blankt ;)


veckan har varit underbar!
sjukt underbar!
Det bästa av allt är att jag njuter varenda dag som går!
Längtar tills nästa vecka när jag ska åka till hudik och inhandla saker till lägenheten! GREAT! :D


Att man kanske ska städa i huset igen då? såg ju ut som skit när man kom hit, tur han har mig :) Båda två faktiskt!


Nej nu ska jag ut i det fina vädret och knäppa lite vår(?!) bilder :)



remember, you are irreplaceable! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till graviditeten! Hur långt gången är du?

2011-03-26 @ 15:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0