uppdate , finaly..

Har inte uppdaterat bloggen på bra länge märker jag, men det blir ju svårt när man inte har haft någon dator, men nu är vi på G igen, tack vare min underbara vän Henrik Styf :)


vet väl inte riktigt vart jag ska börja för att uppdatera er om vad som har hänt här sen sist,
mycket som har gått fram och tillbaka iaf, om jag säger så :P


Jag har bara 30 dagar kvar på min lägenhet i järvsö, sen flyttar jag därifrån, ska bli hur skönt som helst att äntligen komma ifrån alla minnen och ex man har där, börja på en ny start såhär efter nyår :)


Just nu sitter jag hos jenni, har varit och åkt skoter med henrik hela dagen, tog en sväng till hudik, och det var underbart, hur mycket snö som helst och hur djup snö som helst! Underbart! dock inte lika underbart när henrik bestämmer sig för att åka ner på sjön som är halft öppen och köra fullgas så man nästan flyger av, men det är väl det som är spänningen i att åka skoter antar jag, :)
Var väl inte så jätte torr efter våran resa då hela vägen från hybo-lång ede bestod av 35 meter snö och liggande träd som vi fick flytta på varannan meter. men väl hos gamla svärföräldrarna blev det macka med ost och en varm kopp kaffe :) Härligt!

åkte hem och bytte kläder eftersom mina 4 par byxor (!!!) var genomblöta, tog datorn och for till Jenni.
Så nu sitter jag här och väntar på att Liam ska somna om så vi får äta lite godis och prata lite skit !


förövrigt var mitt nyår helt okej, Krockade med en golf utanför mamma och pelle, så havla fronten på mercan förvann, men vi klarade oss, likaså bilen som körde in i oss..
åkte sen vidare till Fredrik och Nattis och umgicks, trevligt folk där :) så länge jag inte la manken till vissa saker fungerade det korrekt! Skjutsade dom ner till växsjö och sen hem till mamma mfl. och smällde raketer och tog ett glas champange :)


Ja , så det här är väl den nya starten på det nya året, har fungerat någorlunda hittills, men det är på bättringsvägen :)

C ya


En underbar bild på Järvsö, kanske är så att det är Alltid vackert nära?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0