pawpowtjingtjao!

Ja för er intresserade , dvs ni som inte har något liv eftersom ni läser min blogg, vill jag bara skriva en sak!



JIPPIEKAYEY MOTHERFUCKER!



nej okej, jag ska vara seriös,
har nyss legat och tittar på Arkiv X med raringen och tigrerade snusket, underbart om jag får säga det själv, smultroncider och S märken står på menyn idag, (och jaa.. jag vet att det är söndag, schh! )
ska lägga in lite bilder så ni får se lite hur det är med mig nu när jag har flyttat och grejer! :)
Valparna växer så det knakar iaf, dom är nu 4 veckor! och gigantiska!!! :) :D


Nej nu ska jag kärlekas lite!

C you all suckers, speciellt ni, "öppet förhållande" . Haha! ;)



MIN


Underbara Bexa :)


Och självklart grundaren till denna blogg, ViktoriaDesireéNorell ;)



* o n e  w a y  o r  o n o th e r *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0