Friends?

Nu är det dax för avreagering, absolut ingen som behöver läsa om dom inte vill.



Nu är jag så fruktansvärt less på Emma Hedqvist..
Jag satt alltså 2 timmar på ett jävla tåg totalt i onödan..
och hur man kan skita i sin kompis som suttit på det där förbannade jävla tåget fattar jag inte!
hur i helvete kan man skita i att svara i telefon?! Det är ju helt jävla otroligt hur den här jävla världen fungerar!
Alltså , om det hänt något, Okej! Men inte i detta fall , inte ett piss har hänt.. hur svårt vore det att bara vara ärlig och säga som det är ? Ville du inte att jag skulle komma hade du kunnat sagt det så hade jag sluppit den här skiten!
men ne , nu ska jag sitta här i gävle och bara hoppas på att du nån gång uner hela dagen svarar , eller åtminstonde hör av dig så jag vet!
Gah! Jag sitter här i soffan och sliter av mig själv håret snart!!! Hur fan kan man göra såhär??
fattar inte hur en människa tänker.. Min väska väger ju bara bly, plus att jag har hunden med mig..
GAH!! Blir så fruktansvärt less!!!!

Tack frida och Maria för ni iaf svarade i telefon!



Nu ska den jäveln få, det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0