Elinamariatala 18 år!

Jappjapp! Nu var det ett tag sen jag var här och skrev , men gör mycket på dagarna, hinner inte sitta och skriva hela tiden :p , Just nu sitter jag hos Elinas mamma och ska ut och käka gott och dricka en kall! Fyfan vad härligt att min älskling äntligen är 18!!! Nu blir det roligt när hon flyttar in =)

Utöver det så ska jag inte prata så mycket, blir så mycket konstiga funderar av folk som inte fattar ett skvatt vad jag skriver ;) ta inte åt er mer än vad ni klarar av ;)



Nej nu ska jag smita ut med mitt hjärta och skatta lite här i det "underbara" vädret! Bilder kommer snart!

When everythings ment to be broken, i just want you to know who i am! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0