utveckling.

ligger här i jennis soffa och funderar vart fan man är på väg?

klockan är kvart i 4 och jag är inte en gnutta trött.. hur fan ska man klara av att dricka alkohol imorgon dårå? Återstår väl att se när man somnar och när man vaknar, har ju som sagt en liten systerson som kommer kliva upp inom ett par timmar, förhoppningsvis hoppas jag att han inte väcker mig..
har inte hänt mycket idag, varit hos syster hela dagen, Linnea kom även hit och käkade pölsa med mig och Jenni! :) fan vad gott! sen drog vi fram chips och dipp, orkade inte äta, men det var kul att det framtogs iaf ;) har blivit en massa trevligt prat, blandannat svartsjuka :P Haha!

tankarna åker fram och tillbaka i huvudet på mig, hur fan i helvete ska jag kunna veta vad jag ska göra när det är olika dag till dag?


Neej, det här får nog räcka för ikväll tror jag!

Är glad för din skull men ledsen för min egen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0