snuskigt

ja hur otroligt snuskig personer kan vara!
jag förstår inte hur folk i huvud taget kan sitta och tro att man är någonting,
bara för man har någon på "listan" .. Gah! Är så irriterad så det är helt jävla otroligt!
Och nu vet man varför man kallas icke vän oxå, jag anser att man är en vän om man kan höra av sig när man är bland folk, inte bara när man är ensam och inte finns någon annan till hands!..
Och hur man kan sitta och ljuga en rakt upp i ansiktet är helt otroligt..
efter ett sånt jävla band som man har , men det är väl det man förtjänar....?


och kvällen vart inte bättre när du bara säger massa skit och sen bara skiter i det!...

nej , jag är så sjukt less så det är fan helt sjukt!!
nu ska jag dra HEM till gävle igen och leva livet och tänka på allt annat än dig, du och han..

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0