Oj !

nu var det ett tag sen man uppdaterade ser ja..
Och mycket så inihelvete har det hänt under tiden.
vet inte riktigt vart jag sa börja med allting..


Fredag:
Klev upp och var lika sliten som vanligt, hade ypperligt tråkigt hela dagen , tills daniel slutade 4 , kom och hämtade mig hos nånstans, kommer inte ihåg.. Åkte till andre där syster sören och andre satt och drack öl cider och vin , vidare till öje för att äta då vi stötte på tony, Slet med honom till tjocka på lite fest. Roligt  var det, förutom arga miner och snuska personer menmen, det får man leva med. så enkelt är det väl tänker ja.. När vi skulle åka (till stugan) proppade alla in sig i henrik cheva , så jag tappade intresset för att sitta i den bilen , så jag och jenni väntade på att daniel kom istället. Åkte upp till bursen, var där i 8 minuter, sen åkte jag,henrik,sören,jenni och stefan tillbaka till jarse, vidare till ljusdal, Faktiskt jävligt rolig kväll efter vi lämnt surkartarna och snuskot.. kom hem runt halv 2 på natten och väckte daniel, trodde jag, han var redan vaken, Athena , sveriges DÅLIGASTE vakthund, Låg och sov :O iaf, gick ut och rökte, sen sov..

Lördag:
vaknade runt 4 av att daniel åkte iväg på jakt med pelle, men somnade som tur om eftersom jag inte somnat förns efter 2 på fredag natten.. , vaknade ordentligt vid 10 och promenerade ner på macken i ett stort behov av cigaretter ! Humöret låg inte alls på topp , å inte vart det bättre för att man mötte sveriges suraste kart.. Iaf, Hoppade in i Chevan och bar iväg mot bursen men Henrik och ...  ..... Var jävligt skönt att komma härifrån ett tag, bara sitta och umgås med folk, skratta,inte tänka, utan ha roligt! satt där ett bra tag, men började frysa, så jag och henkrik åkte till boda , jag duschade och han klädde på sig långkalsonger och bytte jacka :)
svängde ner på byn så vi fick med oss lite röka , energi dryck och Godis till stugan, väl däruppe var det bara massa sura miner och sönder krossad ruta :p HAHA! Ångesten växer nog i hans kropp skulle jag tro ;) åkte hem hit till kalle, humöret på topp (jag vet, helt otroligt) ocj ivrig över att komma hem, hem till daniel..
Men icke sa nicke i päron skogen..
måste bara tacka alla alkoliserade idioter och det där förbannade skitsaken jag har innanför bröstet som får mig att leva!! Ush och fyfan vad jag hatar lördag den 5/9.. ALLTID !
efter 3 timmars gråt och en massa jävla inihelvete sepe konstiga tankar som flög igenom mitt huve så somnade jag, ÄNTLIGEN!

Söndag:
Vaknade imorse, försökte le, men ansåg att det inte var någon mening med att le, eftersom det inte hänt någonting roligt precis..  var och skjutsade Robban och Braino till hudik, Eller ja, braino följde med :p , jävligt roliga kommentarer på vägen dit . :

Braino - DANIEL , DU KÖR FÖR FORT !
*daniel tänker ett tag och svarar sen*
- jag kan inte köra fortare!!

Hur döv är man egentligen om man misstar sig :p

Åkte till järvsö och hälsa på Patrik,jenni,sören liam och alla hundarna :) , satt och funderade ett tag , sen snabbis på ica och sen upp hit, sitter nu hos kalle och funderar på antingen kasta mig själv ner för trappen eller ta fart och verkligen kasta mig in i väggen. Svårt val..
Ikväll vet jag inte vad som händer. mest bara kastrull huve med potatis mos typ.


Så , nu vet ni iaf vad som hänt i helgen..

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0