keep going

nu ligger man här i sängen hos kalle och har tråkigt.. har egentligen inte gjort ett skit idag om jag ska vara ärlig.. som sagt är jag uppe hos kalle, har buster under täcket på ena sidan, athena på mina fötter.. mysigt värre!

vad har hänt under den senaste veckan då?

hmm..


har ju funderat en massa nu oxå , kommit fram till det kloka beslutet. men ingen kan väl egentligen säga att det är klokt men, försöker göra det så klokt som möjligt.. vad ska man egentligen göra när man står här helt ensam? visst, jag valde det själv, det andra iaf.. det första bara kom.. varför ska man egentligen göra "egna val" ? det är ju bara förjävla svårt att veta vad som är bäst för en.

har för övrigt träffat min tvillingsjäl känns det som, har aldrig känts så bra att vara/prata med någon som med dig, och jag skiter i ditt förflutna, alla dumma saker du har gjort,för alla saker du har gjort med och för mig kan jag inte kalla mer än underbara! det känns som vi verkligen har släppt på alla krokar och berättat vårat liv för varandra, och det känns skönt , riktigt skönt !
Så först måndags så satt vi och snacka över ett par cigg utanför macken och bekantade oss med varandra, trevligt var det, och skönt :)
onsdagen träffades vi igen, Hon åkte till Ljusdal och gjorde några ärenden, och jag inväntade att hon skulle komma tillbaka :) , när hon kom tillbaka gick vi in med M och M och käkade pizza på Öje :) Och eftersom hon är vegetarian så beställde hon självklart veg. pizza, vi kom i underfund med att dom hade liiite mycket saker på pizzan, räknade att det var  sammanlagt 11 olika grönsaker på pizzan.. :p  men iaf.
vi åkte hem till henne för att slippa sitta på byn och ha tråkigt, riktigt trevligt , och massor med glasäpplen käkade jag :) gottgott !! satt  väl där ifrån 5 till halv 10 på kvällen , då kom daniel och hämtade mig , så jag och E bestämde oss för att träffas på torsdagen oxå (eftersom hon inte hade praktik kunde vi umgås hela dagen! ) så 10 på torsdag morgon kom hon och sofie ner på byn och mötte mig :) så vi gick ner och satte och i lekparken och snacka lite när jag kom på att jag måste ha legget med mig till ljusdal ! så henrik skjutsade upp mig hit så jag fick hämta det , sen ner till lekparken till dom två bästa!
vidare till ljusdal och gjorde mina ärenden :) en glass på ny fiket , tack gumman!  sen tåget tillbaka till jarse, och vidare hem till henne igen :) vart bjuden på käk och allting där , jätte gott var det :)  sen kom daniel och hämtade mig, i å med det så var det sista kvällen vi kunde umgås då hon skulle träffa sin mamma under helgen.. :( så nu ligger jag här varenda dag in och dag ut och längtar som en tok tills imorgon , då hon äntligen kommer hem! Så då ska jag och henrik åka till hudik och invänta henne , sen ska hon jag och dampbarnet åka buss tillbaka till ljusdal :) om jag får ihop pengar vill säga :p haha pank som en rutten neger.

Är ju hundvakt åt buster ikväll så henrik får dricka lite bärs och slappna av efter jobbet :) trevligttrevligt när man har en liten hund som värmer en hela natten ! :) <3


nej , nu ska jag vara social med daniel tills han ska skjutsa mera fyllefolk, see you all suckers!


E - du är det bästa som någonsin har kunnat hänt mig , tack för att du finns där ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0