här

sitter nu i boda hos henrik och poppar blå brigader ! Låten får mig att må bra ! tänker som fan på kuggnäs, då.. innan allt började.. menmen , man kan inte få allt , så är det väl bara..

Idag har jag inte gjort mycket alls.. varit med E nu på kvällen , och det var underbart , älskar denna människa så högt på jorden, det är min andra jag. ♥

imorgon är det sanningens ögonblick. vet inte hur jag tar mig dit eller hur det kommer gå, men nervös som satan är jag, ush. hur ska jag klara detta en gång till? Är väl bara att bita ihop och hoppas på det bästa.. som alltid när det gäller mig. men det är väl så livet fungerar ?

vet inte riktigt vad som har hänt den senaste tiden sen jag inte skrivit. inte mycket antar jag.
bästa kommentaren av tobbe :

Får viktoria komma hit?
- ursäkta, men har hon inget liv?  ------- HAHA !!

får väl se vart denna dag tar en , har suttit här och bara haft en förjävla kväll.. skulle ha varit med dig hela kvällen , då skulle det vara såå mycket bättre! du får mig alltid glad, och jag vet att det är ömsesidigt. ♥


nej nu kom ken och henrik hem , så jag ska väl vara lite social. inga glada miner --> HEMSKT OVANLIGT!


Imorgon.. ja.. uppdaterar mera om det efter jag har varit där........



bye all suckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0