det går inte ! IDIOT!

nu sitter jag här i soffan med athena.
har nyss tagit mig en kopp med alldeles svin gott blåbärs te :) Och gott var det!
i helgen var jag ner till zandra och david och hälsa på , riktigt trevligt.. Här kommer lite info!

Fredag:
vaknade runt 10 tiden, klev upp ur den underbart sköna sängen för att gå ut i det svinkalla huset.
åkte hem till mamma och käkade typ 496859068045 mackor , sprang sen upp till bussen , vidare till ljusdal :) satt där i en evighet kändes det som, sen tåget till gävle , de var DÅ det roliga började ;)
kom ner till gävle , satte mig i hundgården så Athena fick springa av sig, och tur var väl det, efter någon minut kommer Athenas pojkvän Pluto (mastiff) , Och athena blev överlycklig. :D
Vidare till underbara Zandra och David , exremt roligt att träffa dom igen :) Zandra skulle ut på krogen så jag satt mig och tittade på tv och gosade ner mig i soffan med hundarna :) orkar inte skriva vad som hände under alla 4656 timmar zandra var borta , men på morgonen kom hon hem iaf, 7(!!!) och kom inskrikande i tvrummet där jag sov och pratade med sin hund i volym 329584699038640!!! ;O :p , men jag somnade om och gick ut med hundarna när jag vaknade :)

Lördag:
som sagt vaknade jag någon timme efter zandra hade kommit hem och försökte slita ut både david och zandra eftersom dom okkuperat sovrummet och vägrade kliva upp! Dom klev upp runt 3 (:O:O) då jag redan hade hunnit vaknat till liv,. varit ut med hundarna ett X antal ggr, och nästan haft roligt ? NOT !
iaf, zandra satte sig framför datorn, och jag framför filmen * WEED - Silverfangs son * SÅ SJUKT BRA!!!! Jag älskar silverfang! Och nu har jag äntligen sett tvåan! :D Eller ja, iaf 16 episoder :p , men ska ner och titta klart på ettan, ska ha filmkväll och titta om på hela tvåan , så man hänger med :p , sen gick jag och la mig, tvärslocknade runt 1 tror ja. ( innan WEED städade jag hela deras lägenhet för det var inte så städat.. Men i slutändan vart det helt rent och skit snyggt! Hoppas bara det ser likadant ut när jag kommer ner nästa gång.. (harklar och pikar lite på zandra :p )

Söndag:
WEED igen! weed hela dagen! Och det är ju så sjukt jävla roligt!! fast denna gång var david lite halvintresserad av dom, fast han inte skulle se dom, så han smög in ibland och tittade lite, sen skyndade sig tillbak till datorn :p
tittade på super nånting, som oxå är sjukt bra! Redan då var klockan över 11, så dagen gick typ ut på att titta på weed och ha allmänt trevligt :) Zandra klippte mig oxå :) SKITBRA!
Och tack david för du valde snelugg :):) SUPERDUPER SNYG♥GT BLEV DET!! :D
Sen vart det typ läggdax. men nu ska ni få höra era jävlar!

Måndag:
Hmm.. jaa. jag klev upp, packade mina saker, tittade lite till på weed och sen gick jag till stationen.
Hoppade på tåget till hudiksvall , in till sjukhuset , svimmade halvt, grät en skvätt, taco på fyren, present till liam sen hem till järvsö igen.
Åkte upp till syster med daniel, tog in liam i sovrummet och bytte om till hans nya kläder som hans älskade moster hade köpt ;)
Detta fick han av mig : En rödrutig skjorta, en par svartgråa jeans och röda hängslen! VIPPS! så såg han ut som minime till sören! så underbart gullig! Och han lärde sig att "snärta" med hängslena! :) mosters gobit det där ;* ♥
sen käkade jag och liam tårta och bullar , sen bar det iväg hemåt :) , och kvällen avslutades med sjukt mycket bråk. Som vanligt.. denna gång var det annorlunda.. Jag sa ifrån, slutade svara. och somnade!

Idag:
ja , idag har jag ju inte gjort mycket alls.
typ suttit och haft bajstråkigt sen jag vaknade ungefär.
nej, nu ska jag gå och göra lite mer te, röka och njuta av mina inköpta kläder :)

Tack för en underbar helg David och Zandra :) Hoppas det inte tar lika lång tid innan vi ses igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0