Ärlighet

Vad är det egentligen mellan killar och ärlighet?
varför fungerar dom inte ihop?
varför är det så svårt att vara ärlig i huvudtaget?
jag har försökt fått dig att vara ärlig mot mig enda sen allting började med *******
men inget av det jag gjorde hjälpte , och det verkar fortfarande inte fungera.
jag försöker verkligen att strunta i allting som har med dig att göra,
men du gör det svårt för mig när du sitter och säger att du saknar det vi hade,
ångrar det du gjorde mot mig, men ändå fortsätter du?
varför ska det alltid uppstå problem?
finns det ingenting som sammanknyter viktoria med kärlek?
Om min sanning ska komma fram så tänker jag försöka så gott jag kan (återigen) för att glömma dig.
glömma allting vi hade. Svårt men sant..
Kanske på tiden att jag plockar ur ringen ut jackfickan oxå?
förstår inte ens varför jag har den där. inte heller kvar alla bilder...?
och frågar man så får man nog inget riktigt svar..
Utöver det så sitter jag i boda med Jimmy och Jens, tittar på narnia och försöker få lite värme ;b
har inte hänt mycket idag, mest bara haft ångest för att jag åkte upp hit igen.
hade jag kunnat så hade jag stannat hos er i gävle hur länge som helst.
jag saknar er redan, och det är otroligt mycket..
ska ut och hjälpa Henrik och Ken att skruva nu.
Se you alla suckers , Och DU! Ge mig sanningen, visa att du tycker om honom!
Någonting jag alltid kommer hålla fast vid! Tack för att du finns ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0