trött eller nåt

Imorse vaknade jag av panik och trodde jag hade försovit mig till det stora mötet, åkte in till ljusdal med sweetnosen själv , och kommer dit, i dörren möts jag av en konstig blick,men jag fattar inte varför, efter en stunds tänkande.... JAG SKA HIT PÅ TORSDAG!!!! Gah! Kan det vara mer störande när man har stressat upp på morgonen och verkligen STRESSAT och man kommer fel jävla dag!.. Min tur som vanligt..

igår hände det inte så mycket, åkte ner till macken och checkade in henrik som bytte kylare,ken som svulla godis och alla dom andra lekte ledighetskommitén.. ;b men trevligt var det :) Åkte hem till ken och la oss i sängen och tittade på tigerland, en jätte bra film :):) Har sett den förr, men är så otroligt bra, så why not? ken somnade ganska fort och jag låg vaken ett tag med fruktansvärda magsmärtor? :S Hade,eller har fortfarande sjukt ont i magen, men jag vet vad det beror på..så , ingen fara.. whatever.

har tjafsat riktigt ordentligt med min kära mor oxå, känns inge bra alls om jag ska vara ärlig.. Varför säger man saker man egentligen inte menar bara för man blir förbannad? jag vill inte vara osams med min madre,men man ska kunna ta konsekvenser, det vet jag redan. I hopp om att du läser detta så ska du veta att jag inte menar det jag skrev till dig.. Hoppas du förstår! Älskar dig mami ♥

sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 11, upp på ett nytt möte och sen ringa mikal och åka tillbaka till jarse :):) kanske käka lunch på öje idag? beror på vad dom bjuder på idag ;)   Utöver det så känns det lite bättre när jag får en kommentar att jag inte alls förstört någonting, och det hoppas jag att jag inte har gjort. men jag hoppas även att ***** inser sanningen och tar åt sig den. inte lever på lögnerna..

Min mirrimirr fick superduperluper god mat igår oxå! Blötmat delux! Och hon älskade det, precis det jag visste när matte köper mat ;)

Fick mina misstankar igår att athena är vääldigt omtyckt i boda, t.om så att man fick frågan om hon fick bo där på foder i 20 år ? :p , det skulle jag aldrig tillåta , men att hon sover där gör ingenting alls ;) hon trivs så bra med honom så det spelar absolut ingen roll alls för mig :)

mötet börjar om 10 minuter.. åka dit ? kan vara en smart idé.. men om jag orkar? någon som har alvedon? smärtan i magen blir bara värre och oron kommer..? läbbigt..


funderar btw på att ta upp kontakten med alla igen. Saknar alla jag umgicks med. iaf (speciellt utpekad) du sanna! Har inte träffats än , och vi pratar nästan aldrig mer varandra , du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket! Lions ;)

 

Nej, nu måste jag springa om jag ska hinna på mötet jag inte får missa!  Hoppas ni alla har haft en otroligt rolig stund och läst hur värdelös min dag har varit!!

See you all SUCKERS!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Saknar dig med!!!! :(

Vi MÅSTE ta upp kontakten igen. Älskar dig baby <3 <3

2009-10-01 @ 14:24:48
URL: http://sannatrosell.blogg.se/
Postat av: Läncis

Det låter nästan som att vi har lika innehållslösa dagar ^^

Men keep on going, de brukar bli bättre ;)



xx Carro

2009-10-03 @ 14:39:30
URL: http://lancis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0