söndag

har varit en händelserik helg, :) har haft riktig trevligt faktiskt :) åkt till delsbo-hassela-bergsjö-hudik-järvsö ;) Men otroligt roligt var det iaf , det som är huvudsaken :)
lördags hände det inte så mycket, jag och jimmy satt här hemma hela dagen och inte visste vad vi skulle hitta på, så jag hoppade in i duschen och jimmy sov, sen kom mikael och hämtade mig , åkte ner på byn , men det sög så efter 3 minuter bad jag henrik hämta mig :p , så vi åkte till bondarv och var med underbart sällskap, fick magmuskler och frös som en isbit. Men fick ju mig ett gott skratt och ett underbart leende som värmde ;) efter bondarv åkte vi till bollnäs för att inhandla en dricka, visserligen har jag aldrig sett en dricka som kostar 470 kr men ändå :p åkte tillbaka till järvsö och satte oss vid våra liv.. somnade runt halv 5 imorse och vaknade 13.13 idag :p , kanske inte ska sova så länge.
men nu sitter vi här och väntar på att henrik ska komma hem igen, burran och dodidodi ligger och sover i värmen och det spöregnar ute, men är väl lika bra att man kliver upp och går ut med dom, för då kan man tjyva kexchokladen som ligger i köket ;)  Jimmy sitter och diggar musik och är allmänt pungström..
Ne, brasan är igång, jag tror det är sommar och en cigg på detta så är det löst ;)
Ska till Michaela ikväll och sova där tills karin kommer hem igen :) så tervligt , var längesen jag umgicks med henne, och vi som alltid har så otroligt roligt tillsammans :) men jag har beslutsångest om athena ska följa med eller om jimmy vill ha henne här..?
äta ostkrokar med jimmy? Coca cola med buster och en cigg med athena? låter underbart!
*kärleken är som en vässad kniv, i onda händer tar den liv!*
Rest in peace my lovely sunshine! i will never stop loving you ! ♥♥

Kommentarer
Postat av: sandra wenner

hoppas du mår bra efter aborten !

2009-10-06 @ 21:06:50
Postat av: Anonym

DET GÅR INTE IDIOT!....Bara du som fattar nöjet i den meningen :) SAKNAR DIG !!! när åker du på torsdag?"?!??!!? MÅSTE PRATA MED DIG SENAST NYSS

2009-10-07 @ 09:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0