s u c k s

sitter man här i boda, igen.. börjar nog bli en vana tror jag. jävla feber att vägra lägga sig..  legat i feber i 3 dagar nu.. börjar bli lite jobbigt att behöva sitta hemma utan att åka till sötaste kajsa och leka med henne..
inte hänt ett skit intressanta saker , men tar dagarna och berättar ändå..
fredag:
jag bestämde mig för att dricka, och började kolla runt i telefonboken för att hitta någon att dela min glädje med, men med min vanliga tur var det ingen som skulle dricka, Sen får man ett samtal ifrån käraste Daniel. han säger att han och nybopojkarna ska dricka, inklusive kalle och patrik, så jag duschar och gör mig i ordning, i hopp om att mina ny köpte kläder passar kvällens bravader. Åker ner till Öje resturangen och sätter mig ner bredvid daniel som i förväg beställt en öl åt mig, drog vidare till järven och tog en likadan där, jag och daniel slog våra kloka huvun ihop och bestämde oss för att åka på jvgs. Och dit for vi oxå, jag med henrik, han med taxi.. för att lita på att vardera person kom dit tog vi varandras leg, vilket var ett stort misstag eftersom jag ser ut som en överviktig gorilla på mitt, men whatever, åkte på jvgs och hade super duper skit kul! längesen jag kunde gå på krogen och känna mig så glad :) visserligen fanns det folk som man helst hade undvikit att se, men det fungerade så bra ändå :) henrik och mikal kom och hämtade mig utanför jvgs, så jag sa hejdå till daniel. tackade för en underbar kväll och hoppade in i bilen.. Väl hemma börjar jag känna att hela huset snurrar, men upptäcker snart att det bara är mitt huvud och kropp som fått för mycket alkohol i sig..  denna kväll avslutades tyvärr med att viktoria satt i sängen,lutandes mot en stol och en hink under sig... konstigt egentligen att man kan somna sittandes....?
Lördag:
vaknade med sveriges största och mest irriterande skallebang, rätt åt mig.. ha ha. bestämde mig dock för att dricka denna dag oxå, dum som jag var, fick se lite utmanande bilder på mig sen gårdagen då jag lagt mig i badkaret för att inte må dåligt.. ha ha ha..
gjorde återigen mig iordning. kände mig pigg och kry, for hem till andrej som tydligen hade fest. väl där stöter jag på emma med ett brett leende, FAN VA KUL , tänkte jag.. wOHOOOOO, men så roligt blev det inte, blev 2 öl, sen skjutsade massa folk till ljusdal, vidare hem till boda för att inta sängen, GUD! det bästa som kunde hända på hela dagen! SÅ underbart att få lägga sig och sova!
Söndag:
vaknade, ÅTERIGEN med sprängande huvudvärk! :O kan man verkligen ha såhär mycket huvudvärk?
hände inte mycket alls under dagen, vart en matbit på öje med trevligt sällskap :) natten blev tidig men därimot lika underbart att få somna på min kudde :):)
Måndag:
vaknade ÅTERIGEN(!!!!!!!!!!) med huvudvärk, och upptäckte snart att jag har feber och helt slut i kroppen, (undra om kroppen försöker säga att det inte står riktigt till där inne?) ringde jobbet och sjukanmälde mig, la mig i sängen och bara slappa.. jag henrik och mikal skulle ner till öje för att käka , men blev bara en korv på macken då ingen av oss orkade äta något stort.. även den dagen hände det ingenting, bara massa alvedon knaprande och tv tittande. åkte sen vidare hem till mikal för att umgås med honom, så henrik skulle slippa kliva upp och skjutsa mig till jobbet, sov jag där. men denna kväll var tamejfan värst! fick ingen sömn alls, jag somnade 6 på morgonen, legat hela natten i hopp om att huvudvärken skulle gå över, ha ha fick jag, den försvann aldrig. så jag somnade med sprängande huvudvärk och vaknade likadant, men det var trevligt och vi hann prata om mycket! :)
Tisdag:
vaknade och bestämde mig för att inte åka till jobbet denna dag heller. så det blev att vi åkte till boda och väckte henrik som varit och jobbat till 08.20 på morgonen. hände inte så mycket under dagen, gjorde mest ingenting.. försökte göra så att man skulle bli lite pigg eftersom jag bara fått 2,5 timmes sömn.. så vi bestämde oss för att göra iordning mercan, not the blue one, the new one! :) och det gick felfritt :) jag och micke skötte det felfritt, bytte däck och micke satte dit nånting som jag inte kommer på namnet på.. :p , in och elda, då får man fin besök :) Lulle,sömpa och syster :D Roligt att träffa dom, var ju ett tag sen, så jag och jenni stod och pratade och rökte då mamma ringde och frågade om vi skulle ha bröd, si sådär 439584096820945 påsar :p , så vi åkte hem till mamma och hämtade mackorna, vidare till coop för att inhandla massa gott, vidare till boda, Och väl där dukar jag och micke fram allt vi köpt, så kvällen avslutades med en massa mackor med ost,skinka och messsmör på ! till det var det OBOY! fy satan i helvete vad gott det var! somnade på soffan klockan 10, var trött som ett sepe, orkade inte hålla ögonen uppe, vaknade 2 inatt av nackspärr och sjukt ont i ryggen , så jag sprang upp i det varma sovrummet, kröp ner under täcket och somnade!! :D
idag:
idag har det blivit bättring! :) febern börjar ge sig och jag börjar känna mig bättre, känna mig piggare :)
var till ljusdal och träffade Elina, bästa dagen på länge! har saknat henne så fruktansvärt mycket, och roligt var det, stod och pratade i 1,5 timme, skjutsade ner henne till station, och sen hit igen.. väl här brinner skallen på mig och humöret försvinner. varför vet jag inte, men det gjorde de.  nu kom henrik och frågar om jag vill hjälpa honom. så ska väl springa ut och göra det, ta en cigg av han då micke snodde med sig mina i bilen..
See you all suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0