Längesen!

ja nu var det ett tag sen man skrev lite blogg :) , men har varit så upptagen med precis allting annat, så har inte orkat skrivit så mycket .

vet väl inte egentligen vart jag ska börja berätta :p , var ju som sagt en vecka sen jag skrev :p ,
Men iaf, förra onsdagen var jag, mia , henrik och mikal ut på tranan (mia ville festa innan hon flyttade) , så okej, roligt så inihelvete var det :) Systrarna norell öste golvet ;)

Fredagen bjöd på mycket tervligt umgänge och ett sjuhelsike till natt. var hemma 6 på lördag morgon.. Ush, tycker nästan synd om dig. vet inte varför, men det gör jag.

Nej, jag orkar inte berätta allt som hänt, men kan iaf berätta att jag blev bjuden på käk av Daniel någon dag här i veckan, kommer inte ihåg vilken, men det var otroligt trevligt :) vi pratade och skrattade, precis som förut :) ♥

Var och hämtade Athenas ena valp i tisdags oxå :) ska vara hundvakt åt henne tills på lördag :) Och det går jätte bra, hon buster och athena busar som aldrig förr :) Visserligen har hon hittat ett favorit ställe att sova på, under min stol i sovrummet :p , lite konstig, men underbar ändå :)

FÅTT IGÅNG MERCAN OXÅ! :D Så Jag var ute och körde lite bil igår, ovant med manuell då jag är van med automat, men det gick :) Och snart har jag körkort oxå ;) Fyfan vad skönt! Hus,jobb och snart körkort! kan livet bli bättre?? Tror inte det! :)

just nu sitter jag på jobbet och väntar på att lunchen ska bli klar! Ska gå och gosa med kajsa snart så hon blir glad för idag :)


Ska även ner till Gävle på lördag och gå på Välundsmed med Daniel :) Fyfan vad underbart, dom är ju så himla bra!!  men det får ni höra mera om när jag har varit där ;)





Nej , nu ska jag gå och kolla maten, See you all suckers!


*When everythings ment to be broken, i just want you to know who i am!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0