hjärteblod

Ja nu var det ett tag sen man skrev igen, men behöver väl uppdatera min vardag igen, så alla vet vad jag gör... eller?
torsdag var en riktigt bajs dag!
Vaknade 08.00 och pratade lite med michaela , käkade lite gröt till frukost och begav mig till Hudiksvalls sjukhus. gick upp till gyn. avdelningen och fick mina tabletter..
efter någon timme drog allting igång.. Ensam låg jag där i min sjukhussäng, nerdrogad av alla j*vla morfin tabletter jag fick.. efter många timmars försök så kom det värsta .. jag skulle opereras.....
vaknade av att Daniel lutade huvudet på sängen och tittade på mig, likblek i ansiktet och helt överlycklig över att jag äntligen vaknat.. pratade med doktorn och fick veta att jag förlorat nästan 1,5 liter blod :/  så jag vart tillsagd att ligga och ta det lugnt ett tag..
Vaknade upp en timme senare och klädde på mig för att röka, ingen hitt när man legat så pass länge och kastar sig ur sängen. Men ut skulle jag! till cigaretten! efter många blodprov och tjafs fick jag äntligen åka hem! Åkte hem till kära *host host!!* järvsö, väl där får man ju såna fina kommentarer att man önskar att blödningen inte skulle bli stoppad, utan att man skulle legat där och förblödigt och inte vaknat upp igen..
Whatever..
Fredagen var sjukt rolig :) var med Mikael och henrik hela dagen, extremt roligt :) :) :) :) :) :)
var ute och åkte bil hela natten , jag och mikael var väl här hemma klockan 6 på morgonen ;) Henrik låg och sov när jag kom hem, men vaknade ganska så snabbt :p var vaken till halv 8 på lördag morgonen, men tvångssomnade!
Lördag:
vaknade halv 12 och totalt jävla sepe slut i kroppen, men upp iaf och åka ner på byn för att äta lite :)
bestämde oss för att festa, (jag och henrik). Så vi åkte hem till boda och började hålla på med vanen :) städade, kopplade ljud och fixade iordning oss :) Åkte vidare till emil hedman , grattade,käka tårta och hade allmänt skit trevligt! Vi bestämde oss för att dra till bunkern, sen vidare till jvgs. Väl på bunkern började all skit.
Vart slagsmål,skrik och en jävla massa svordommar..  åkte till ljusdal med utsmetat smink och en förbannad ånger, släppte av henrik på jvgs, kände inte att jag orkade gå in i en folkmassa och vara trevlig när jag egentligen  ville slå ihjäl varenda jävel som yttrade sig.. Så jag åkte bil med mikael ist , och vi hade sjukt trevligt. :)
allt från bonnapöjk till en dildo ;P , men trevligt var det :) När krogen stängde skulle vi självklart åka och hämta henrik, men upptäckte ganska snart att han var borta! :O Ingen hade sett eller hört någonting, så vi var ute och letade honom till 5 imorse, vidare till Andrej till jarse, skjutsade folk och sen hit, tillbaka till sängen. Gud så gudomligt! Har aldrig varit underbarare! satan!
Somnade inte förns 7 ungefär, med en oro att det hänt honom någonting..
Vaknade imorse och läste smset, PUST! en stor börda släppte från mina axlar, han var oskadd!
hann knappt upp ur sängen så var han hemma, helt oskadd, lite frössen , men oskadd. Tog chevan ner till byn för att äta.
orkar inte skriva vad som hänt efter det.
Men nu är jag i boda och tittar på när mikael städar och plockar , jag sitter bara här och lever gott ;)
Röka? ja tack!
Were you gonna sleep tonight ?

Värsta beslutet någonsin! Mamma kommer alltid älska dig Lilja ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Sanna ♥

vad då?!

har du gjort abort?! varför sa du inget när jag pratade med dig i telefonen?! <3

2009-10-11 @ 19:41:59
URL: http://sannatrosell.blogg.se/
Postat av: Jessica

Känns de bra nu då? eller har du börjat ångrat diG?<3

2009-10-12 @ 12:45:09
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

man va i helvete tror ni?! hon vill väl fan inte ha massa jävla frågor!?!?! ni fattar väl va fan som ha hänt!? åhh irriterade!!!!

2009-10-14 @ 09:26:51
Postat av: ♥ Sanna ♥

men vem är tönten som kommenterar anonymt?!

lägg av för fan.

2009-10-14 @ 23:26:09
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0