steker

nu ligger jag utanför sara i boda och steker i solen :D Skönt som fan är det , hoppas jag blir brun snart :p ser ju ut som ett lakan :p
vi har varit ner till bodasjön och badat och lekt med hundarna :) hundarna tyckte det var skit najs eftersom vattnet är svinkallt och svalkande mot deras kropp :)

händer nog inte så mkt ikväll , blir nog bara grillning och öldrickande :) men lugnt iaf. inte bli full inte :p

vet inte riktigt vad jag ska skriva :p haha.. vet inget mer än att det är sjukt skönt ute och athena och jag ligger och gassar i solen :D kommer bli brun i ansiktet iaf , fan va solen steker.. fattas bara att du är här så är hela dagen fullbordad.. :$
för första gången på säkert 5 år som jag ligger och solar i bara kortkorta shorts och top :O
men vafan , vill man bli brun får man väl offra lite ;)

ne nu ska jag fortsätta snacka sexsnacxk med emma , vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0