skoavtryck

ja.. idag har det inte hänt mycket alls.. var med henrik till bäcken och hjälpte han , vart jagad av en kossa som va helt galen :p haha, men jag sprang och satte mig i traktorn så va faran över :p haha fegisen själv..

som sagt , har varit ner till södertälje och hämtat en hund till henrik som han köpt , världens underbaraste , och det var tack vare mig :D Så tacka mig om ni tycker om honom :p haha. 
Men iaf, han är jätte rädd för barn då han har blivit slagen av dom , så idag testade jag och jenni "hur rädd" han var för barn.. jenni la honom i sitt knä (på rygg) och liam fick gå fram och klappa på honom , när han väl slutat morra så gick vi in i köket så liam fick visa buster (som han heter) att det inte var något farligt med just det här barnet som han bor med. Och redan innan liam gav honom godis så gick buster fram till liam och satte sig framför honom för att invänta godiset.. Sen satt dom där på golvet , framför varandra så gulligt , Buster satt framför liam och väntade på att få en godis , gav t.om vacker tass.. :') sen efter det var dom typ bästa polare :) så det var skönt att dom vart vänner eftersom dom bor med varandra :) 

typ strax efter det kom 4 fylleskallar hit , varav en (den fullaste) var en av mina absolut  bästa vänner ! en var det peter, maria och micke :) Smatts fick köra :p haha .. stackare , en bil full med fyllon och en påse popcorn. Haha! 

och nu sitter jag här och försöker bli trött och pratar med min älsklins maria ♥

måste bara lägga upp den lätt hetaste bilden på mig ever , knäppte den idag i hopp om att den skulle bli ful , men för engångsskull misslyckades jag med att vara ful :p haha

Jag i egen hög person :) Glad att det äntligen är sol och snart sommar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0