senapssås

Oj , nu var det lång tid igen , faaan! gör så mkt på dagarna att jag glömmer bort att blogga :p har nog inte hänt så mkt tror jag, mest bara irriterad på M som tror hon kan styra vilka P får umgås med och inte.. enoying.. 
men aif , har varit mycket skruva och mys framför tv:n med voffen och massa underliga saker..

LÖRDAG:
Jag var och red med H :) H tog Åke och jag (min kärlek) Dora Quick :) va hur roligt som helst att rida ut och klättra och prata om allt som har hänt. skönt att vi är kompisar igen iaf H :) Puss på det! 
va iaf till hudik i lördags och hade det förbannat jävla trevligt, massa järvsö (dom bästa) folk som va där, i fylla som vanligt, men trevliga ändå :p stog på fotsteget på PO bil för att P inte kunde stanna , sen va han tvungen för han va skit rädd att vi mötte polisen :p haha menmen. trevligt var det iaf :) Jag och H hade det trevligt längst bak ;) gick och kissa bakom parkeringen , höll på att skämma ögonen ur mig tror jag :| :p 
men som sagt så var det väl huvudsaken att vi hade trevligt :) P körde hela vägen , och höll på att kicka ut både H och K :p haha.. H va aspackad, K satt och sjöng massa sånger om G , och det gillade absolut inte P :p haha , höörrrt du , det vart många namn att hålla reda på :p haha , (det är två personer som är H) Jag M,K och P åkte hem till kära kära järvsö :) , M höll på att köra ner i diket när vi skulle ifrån PO :p , skickligheten låg någon annanstans just då iaf !  sov hos K den natten , klockan va fan 5 på morgonen när vi kom hem Oo plus att Äckel snusk fula feta S sov i hos J.. usha. men sen så somnade vi (äntligen) och det var så jävla inihelvete skönt att sova kan jag lova.. ush å fyfan va skönt det var! :p
Jag och Dora Quick :) Min lilla kärlek ♥ 
     <------- Henrik och ken utanför statoil , kl va på 03.30 , nykära ♥

SÖNDAG:
Vaknade typ alldeles för sent för att hinna göra någonting.. men vi fortsatte dagen som att det inte var någonting speciellt med den.. trötta som ett sepe visserligen, stod på macken och tröck i oss en varsin mosbricka :p Jag grillade, han kokta :p , eller ne , tvärtom :p haha.. vilken koll man har vetni :p sen gjorde vi nog inte så mkt mer tror jag , JOFAN! vi åkte till boda så K kunde hämta sin stol, åkte vidare till LT och hade det skit trevligt :) badade hundarna :) Alla tre :) Okej , H kastade ner A för bryggan , men hon tyckte det nog bara va skönt  :) 
sen åkte vi till den berömnda korvplan :D finns ju ingenting bättre och roligare ställe än korvplan :p Det var Jag , M, M , H , H , P , M och alla tre hundarna :) Fyfan va störda (på ett roligt sätt) vi järvsö bor är alltså :p , finns ju inge bättre :p Haha! 
sen åkte M och H , och sen K och M , så det var bara jag och H kvar , så vi åkte ner till P och tittade vad han gjorde för skoj , sen tröttnade jag , så då åkte jag hem till K :p sov där för jag skulle så stooooort städa där imorgon (idag).. men la mig i soffan framför honom och tittade på csi.. sen somnade jag :p 

Ken Olov Uljas Nordin Kykyri , min absolut bästa vän ♥

MÅNDAG (idag):
Idag har det absolut hänt mindre saker, jag vaknade inte förns klockan va halv 11, klev upp , satte mig framför datorn och försökte hitta någonting roligt att göra under tiden K låg i sovrummet och snarkade.. -.- 
till slut klev han upp , klädde på sig, ringde M för dom skulle iväg och mata kossorna :) och hämta bal :) 
Så jag , K och A gick ner för att röka och invänta både M och H , så satte vi oss med maud som satt och rensade svamp :p haha.. satt där och pratade om min katt bland annat :p haha.. tråkigt samtalsämne , jag vet! men iaf, han for iväg och H kom och hämtade mig och A , så vi åkte till bäcken och tittade till pojkarna så det gick bra för dom , henrik hjälpte dom att byta däck på vagn , sen for vi till boda för jag skulle byta kläder och ge hundarna mat :)  så jag bytte om till ridkläder eftersom jag, J och H skulle iväg.. sen for vi till ljusdal , tog ut pengar, åkte till mamma och drack lite kaffe och tjöta lite skit :p sen vidare till macken för att skruva :) Roligt  så inihelvete :) roligast är det ju när man känner att man har två ögon i ryggen så fort man går för nära "reviret" :p hahah Skrattretande! Mohaha!  
efter det (typ 57687 timmar) åkte Jag, H , K , B , N och A till ljusdal och käkade sallad :D Fy satan vad den är god! 
lite mer skitsnack i bilen på väg hem , släppte av K hemma och sen hit.. såå.. nu sitter jag här, har haft skit tråkigt sen jag kom hem , finns inte ett skit att göra.. är bara massa trök hela hela hela tiden.. -.- 
gå ut och röka , ta en sista kissrunda med hunden , sen upp i systers säng och sova sött kanske? 
blir mkt saker att göra imorgon , men det får ni läsa om imorgon :) 

Snyggaste Busterix inne i verkstaden , Älskar denna hund ♥


Godnatt på er alla :) 

Älskar bara dig , det är ingen annan som någonsin kommer ta din plats , jag är din , nu och föralltid. jag släpper dig aldrig! Aldrig i hela mitt liv att jag gör! Du ska veta att du har den absolut finaste platsen i mitt hjärta , där kommer du alltid att stanna! Puss på kärleken från mig till dig ! ♥

Avslutar med en bild på min vackraste Miss Athena :) 

Min nenineni , min och ingen annans ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0