plattandefiskar

Ja.. 
idag har jag inte gjort så mkt faktiskt.. mest bara fettat i jennis säng medans hon har städat :p tog mig orken till att göra två pizzor iaf , (med göra menar jag kasta in dom i ugnen xD )  åkte ner med tomas till byn och köpte cigg , pussades lite med Gina :) träffade även deprimerade peter.. så synd om honom.. Jävla idioter det finns !! :@

Och du ! du kan fara så långt åt helvete du bara kan ! du vet vem du är så skyll inte ifrån dig och tro inte att det är någon annan! 

Och nu till en sak! 
Om man är under 18 år har mamman/pappan försörjningsplikt tills man är 18 eller går ur skolan , inte faan (!!!!!) tar man barnens pengar för att man själv inte har råd med ett skit ?  fattar inte hur det kan finnas såna människor!! köpa massa djur och skit saker och sen lämna ungarna utan pengar och skit! hur fan kan man?! Dessutom GIFTA BORT sitt eget barn?! hur i helvete kan en svensk mamma gifta bort sin egna 17 åriga dotter till en jävla 32-40 årig jävla arab ?! det är förfan skandalt!!! fattar inte vad som försegår i den där mammans ihåliga skalle! 
Woow , hon får 40.000 för det , men vem i helvete skulle gifta bort sitt barn för pengar ?! och vem är det som säger att hon ens får komma hem från det där jävla arablandet bara för att hon gifter sig?? absolut ingen!  fattar inte att man vågar att riskera sitt egna barn för 40.000!!?? jag skulle aldrig i hela mitt liv göra det , oavsett om jag va pank eller inte! skulle inte ens komma på fråga! inser inte folk att barnen är ens allt? tydligen inte hon.. den där mamman... USH ! 

nej , nu ska jag inte fortsätta skriva , blir bara så irriterad! 

ja nu ska jag gå ut och röka en cigg och knäppa lite kort :):)

Älskar dig mest av allt på denna jord , gör nu , kommer alltid att göra ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0