host jävel!

ja, vafaaan gör jag vaken nu ? Joo , jag sitter och hostar och hostar och hostar... -.- 
Kan inte sluta hosta, har inte gått och lagt mig än och den där jävla skit medicinen fungerar inte ett skit! så nu är det bara att trötta ut kroppen tills den somnar av sig själv , dvs aldrig.... 

men nu är det bara 2 timmar kvar innan jag ska väcka han så han kan skjutsa mig till dig så jag kan vara med dig :) tervligttrevligt , visst hade vi? ;) 
jaa , vafan ska man göra i två timmar då? klä på sig vinterkläder och gå ut i kvart i 7 kylan? :p ta med sig hundarna och bara gå , guud så skönt :) kanske man hinner komma in på jarse innan han vaknar :p 

har man gjort idag (lördag) .. hmm..
sov hemma hos dig, du kom hem 4 igår morse, klev upp, och du drog :(  så jag kasta mig ner i din sjukt underbart sköna soffa igen och slog igång tv:n :) låg och tittade på ' våra bästa år ' när du kom tillbaka och började små tjafsa, sen blev det lite väl för mkt när vi tröck på varandras knappar, men på natten vart det allt bättre :) Tills jag såg vem du var med iaf +o( huuua.. menmen , sånt är livet , det finns ju alltid människor till allt . :p 
stod och pratade med böckarna i jarse (emma och andre) och hade förjävla roligt eftersom jag nämnt en sak till emma som hon tydligen berättat till andre.. stygga dig!! :p men det var trevligt som fan , drack lite ur andres fickplunta , yummie tänkte jag , men då var det ju turkiskpeppar.. jag som hatar lakrits.. :p men det var bara att tacka och ta imot och se glad ut , andre va ju ändå glad så då va man ju tvungen att bjuda till lite :p sen kom ju fyllot peter och resonera i 70000 saker ungefär, ingen lyssnade, men han fortsatte babbla :p haha.. 
Han satt i bilen och väntade på att jag skulle komma eftersom jag lovade innan vi åkte dit att "jag bara skulle lämna laddaren till emma" .. :p men efter ett långt kramandes och snubbel in i bilar så gav vi oss iväg till han :)  på vägen hit höll jag på att somna (hostade ingenting) och tänkte * guuud så skönt att få sova *.. tji fick jag.. gick direkt upp i sovrummet och la mig , men då kom den där jävla hostan !! har legat och hostat oavbrutet i 5 timmar , då tröttnade jag , gick in och släppte in hundarna till honom och gick ner hit och satte mig framför burken.. 
nu sitter jag som sagt och väntar på att klockan ska bli 9 så han vaknar så jag kan åka hem till dig med hostmedicin.. usha gubben , tycker synd om dig :( lät inge bra alls i telefonen när jag ringde.. :( hoppas det blir bättre när du får hostmedicinen och en puss i pannan :) kanske t.om frukost :p haha. 

jaa , nu har man suttit och skrivit vad man har gjort , och det är fortfarande 2 timmar kvar innan man kan väcka han -.- .... 
vad ska man göra under tiden? har ändrat mig angående promenaden iaf ,  det blåser ute och det ser förjävla kallt ute, men måste hitta på någonting , känner nu att det börjar svida i ögonen.. :s 


nu vaknade marre oxå :D:D 
Såå .. nu vet jag precis vad jag ska göra fram tills 9 :) prata med min lilla skakis såklart :) ♥
älskar henne så himla mycket och tackar gudarna för vi fann varandra ♥♥

jahaapp. du ligger hemma i värsta hostan , förmodligen hostat sönder någonting , hon ska dela ut reklam och blir borta i 3-4 timmar , vafan ska jag göra ?! 

NEJ ! NU JÄVLAR !! nu tänker jag klä på mig och gå ut och iaf röka :p haha.. 

uppdaterar säkert efter jag och du har varit på hc.. 

Älskar dig mest av allt på denna jord , tvivla aldrig på dom orden jag säger till dig, varenda litet ord är sant.. allt . jag kommer alltid älska dig , nu och föralltid , det var det vi sa va? nu och förallti! ♥

tjoflöjt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0