Grillning

Sjuk,spyfärdig, feber och en förbannat irriterande hosta sitter jag med här.. Nyvaken och mår bajs. Bra start på dagen!

Hände igår då? Va hemma hos mari och tittade på Beck med henne och söta jocke :) Käkade chips och dip och bara möös :) sen bar det hemåt.. tråkigt som fan.. har aldrig i hela mitt liv haft såhär tråkigt på valborg...!!

Nu sitter jag och väntar på att ken ska höra av sig , åka till boda med honom och grilla med sarah och gänget :) riktigt trevligt kommer det nog bli :):) lite öl och trevligt sällskap har aldrig slagit fel förut ;)

Nej, ut med hundarna, klä på mig och gå mot macken kanske? :)

Ha det lika trevligt som jag kommer ha det :)

Love you so fucking much! Never forget!♥



Min Miss Athena , någon som aldrig kommer lämna min sida! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0