ticktack

ja klockan går men inte fan blir jag trött för de -.- jag ska upp om några timmar, varför kan jag inte bara bli skittrött och tvärslockna framför datorn så jag får sova lite inatt iaf? :(  imorgon händer det oxå.. :S 
morgondagen kommer bli ett fiasko.. bara massa tjafs och missförstånd.. just like everytime :( 

sitter och lyssnar på whitney Huoston - I will allways love you , tänker tillbaka och minns.. 

kan inte bara allt det här vara över? bara en liten mardröm som bara finns i skallen... 

just vid detta tillfälle känner jag att jag är skit nervös över imorgon, varför vet jag inte, jag har ju träffat dig hur mycket som helst förut :S vad är jag så rädd för? kommer det hända nåt eller vad?

orkar inte sitta och skriva av huve just nu, börjar bli trött ( :D ) och det rinner ur näsan på mig :( 

JAG ÄR ALLERGISK MOT MIN EGNA HUND :'( Jag kanske måste göra mig av med llllllilllllle frullllll :'(:'(:'(:'( jag vill inte de :( inte i första taget, jag ska testa allt som går, vägrar sälja henne :'(  det är min ögonsten ju :(:'(  FAN! 

nej nu ska jag gå och ut och kissa alla hundar , kommer nog sätta mig vid datorn igen men orkar inte uppdatera någonting mera :p , men jag uppdaterar självklart efter midsommar ;) KAMERAN KOMMER TILLBAKA IMORGON :D:D:D:D Så nu får ni passa er, nu kommer jag knäppa som en dåre ;) 


Ne, jippie kayey motherfuckers !

Kommentarer
Postat av: Z

allergisk mot alla dina hundar el nån spec mycke? :S//Z

2009-06-19 @ 10:51:03
Postat av: Sara



Hej!



Gud vad tråkigt att höra att du kanske är allergisk mot hundar! :(

Du kanske kan käka medecin mot de..

Ha de bra! kram

2009-06-19 @ 18:08:20
URL: http://SaraJervstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0