Ny grepp

Ja som dom flesta vet så har vi genomgått otrooligt mycket den senaste tiden, kärlek,besvikelse,bråk & end! 

men jag tror det kommer bli nya tag. jag får lägenhet nästa månad och flyttar , det ska bli så skönt att få en ny start igen, hoppas bara på att jag klarar av det här nya greppet, klarar av att stå på egna ben, det är nog det viktigaste. Ja det är det nog.. har varit så mycket som har stått mig upp till öronen, men jag ska släppa ut det, det ska bort, ingenting från förr får vara med i mitt nya liv. absolut ingenting..
en egen lägenhet.. guud, längtar som en tok. vad skönt, du,jag och hundarna, underbart ! :)

samtalen på dagarna, smsen på kvällarna, allt får mig att vilja säga och tro så mycket, frågan är om jag vågar? 
ska jag tro på allting? 

* is it right, is it wrong? whata hell is going on, I dont care, I dont mind, just show me were you are! *
 
Mitt nya ordspråk tror jag. jopp , det är det! ..
 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Längtar som fan tills onsdag ;D Fyfan vad vi kommer få roligt stiligamannen ;) massa öl och prat , just like yesterday ;) 

Jag och henrik skulle åka till ljusdal igår på statoil , men jag var så sur och grinig så jag vägrade gå in , då tänkte henrik (utan att säga nåt till mig) att han skulle få mig på bättre humör och åka och träffa en väldigt bra kompis till mig, iaf, jag somnade i bilen , vi sa inte ett ord till varandra under hela resan , därför jag somnade , vaknade upp strax utanför arbrå, men fattade inte riktigt vart vi skulle, ville inte fråga henrik då vi sur på varandra tidigare, så jag satt bara i bilen och tittade när vi körde in i bollnäs, sen somnar jag , (IGEN).. vaknar igen, men denna gång utanför ockelbo.. ? Vartfan är vi på väg nu tänkte jag , och så började jag titta upp ordentligt , då såg jag en skylt . * SANDVIKEN* ? Eh, okej? :S så jag skickade ett sms först till maria och kollade om hon var vaken,(jag visste ju inte vart vi skulle) och ett till Jonathan.. Jonathan vaknade när jag skickade (förlåt) och frågade vad i helvete jag va ute och gjorde i sandviken kl. 01.10 på natten!? :p så jag och henrik åkte dit och jag tog en cigg med honom och pratade om hamstrar och dumma gävlebor x) haha.. 
jag och henrik skynda oss hem så vi skulle orka liiite idag när vi skulle kliva upp , 4 imorse var jag här igen, trött som ett sepe, vaknade 12 och då började allt -.- IGEN ! 
men iaf, efter att kvällen igår var käpprätt åt helvete så slutade natten väldigt bra :) 
Så tack för sällskapet och utskrattningen när räven kom.. -.- :p 

Just idag har det inte hänt så mycket, jag och henrik åkte ner på byn och skulle hämta balsläpet så vi kunde hämta bal , jippie, viktorias rygg är som en krokig banan.. iaf, vi åkte ner på macken och åt , GUD VAD GOTT MED MAT! :p  åkte hit, henrik skulle åka iväg och harva så jag tänkte vara här medans, men icke, henrik ligger nu och sover på övervåningen.. och jag måste in på järvsö snarast ;) 

Menmen.. nu orkar jag verkligen inte skriva nå mera , det är svinkallt här och bajstråkigt att sitta vid datorn alldeles själv.. nej nu ska jag gå upp och väcka henrik och kasta ner honom från trappen ;) haha ! 

Puss på att jag älskar dig mest av allt, gjorde det, gör det, kommer alltid att göra! Du är min ögonsten , min dyrbaraste diamant på denna jord, dig gör jag mig inte av med i första taget!  Så Smuss på dig, du vet vem du är :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0