missunderstand

Jag vill bara få dig att förstå.. varför kan du inte göra det? 
Det du skickade till mig idag berörde mig verklign.. jag blev jätte glad, men ändå ledsen eftersom jag sabbat det hela :( 

nej nu ska jag sitta och försöka hitta någonting att göra , henrik jobbar och jimmy åkte nyss.. Och du är i norge och jobbar :( finns ju ingenting att göra , absolut ingenting :( 
Saknar gamla tider.. då allting var bra. när det inte var några som helst bekymmer. bara levde livet och hade det skit bra med alla runt omkring en.. nu är det mest att man bara står här.. helt ensam.. utan någon som helst att luta sig mot.. 
Jag saknar dig så otroligt mycket :( kom hem igen, så vi kan prata igenom allting som har varit. bara vara hemma hos dog och t.ex grilla,ta någon öl och bara prata.. precis som förut :( 
saknar alla dom där stunderna vi hade.. när vi kunde ligga och titta på varandra och bara skratta. ha roligt tillsammans .. varför är det inte så längre? hur kunde vi låta det gå såhär långt att vi inte ens kan vara vänner med varandra? 
jag saknar det.. 

sitter just nu i boda och har bajstråkigt.. som sagt så åkte ju jimmy.. så jag sitter i boda helt ensam med hundarna :( 
ingen är inne på msn, ingen svarar på msn , ingen är social :( 
Idag har vi gjort klart bussen tills henrik åker imorgon (-.-) .. hade velat följt med :( men nej då.. inte i år.. bestämt men icke :(:( Blir väl att sitta här ensam i 5 dagar och hoppas på att någon vill vara social med mig.. troligtvis inte :( 


nej nu ska jag inte skriva mera , lägga in lite bilder kanske? 
En sommar bild på mig som jag knäppte först innan jag gick och sen under tiden jag gick från kramsta till boda.. 

Jag har färgat håret oxå :) (bilden är sen jag och jenni promenerade) 

avslutar en bild på mitt lilla murveldjur Ken Nordin ♥ 

nu kom henrik hem så nu ska jag ut med hundarna och mata katterna sen vet jag inte.. 


Men säger Godnatt sverige och Norge, uppdaterar imorgon om jag kommit dit jag vill..

Puss på att du är den underbaraste människan i världen :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0