heartbroken..

Allt är borta , förevigt.. kommer aldrig bli som förut. aldrig någonsin :'( Det finns ingen i hela värld som jag älskar så mycket som dig. du var mitt allt :'(  varför får jag aldrig vara lycklig? du gjorde mig alltid så glad, dina ögon.. dom underbara ögonen som du har på ditt vackra ansikte, dom ögonen.. dina kramar, fick mig att känna mig så trygg, ingenting kunde gå fel. absolut ingenting.. men fel hade jag :'( 
bara massa skit :( var det verkligen kärlek mellan oss? kan man bara ge upp kärleken såhär? med ett ord? ett enda? :'( jag vill inte träffa dig, men jag måste träffa dig.. det gör så ont :'( att se dig må dåligt gör ondare, om jag bara kunde krama om dig och släppa på trycket :'(  
jag orkar verkligen inte det här igen.. Jag har förlorat den jag älskar mest av allt på denna jord, det finns ingen annan för mig. ingen alls.. du tvivlade på mig kärlek.. 
det går inte att göra någonting annat än att bara gråta.. gråta över hur dum jag har varit mot mig själv som låter mig bli kär, jag vet ju hur det är. jag vet hur det känns, varför bli det igen? 

*gråter långa nätter, tänker på dig, du är inte den du va men jag längtar efter dig*

jag klarar inte av det här själv.. jag behöver dig hjärtat :'( hur fan ska jag komma tillbaka på egen hand? jag orkar verkligen inte vara glad :'( vill bara försvinna.. 
hur i helvete ska jag klara mig utan dig? det var ju du som hjälpt mig enda hit :'( 
jag vill åka till dig NU! vill springa på dig, krama om dig och få dig att förstå att jag faktiskt älskar dig mest av allt. snälla tro mig :'( 

jag orkar inte skriva mera, väcker så himla mycket :'(:'(:'( 



och alla som läser det här, jag skiter i vad ni tycker, det är min blogg, ingen annans! 


Jag älskar bara dig, tro vad du vill.. :'( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0