harvning,såning och massa tok

Shiit.. nu var det ett tag sen jag skrev igen . faan , måste bli bättre på det här!

Jaa , som alla vet har ken åkt till norge och sen han åkte har allt blivit DÖ tråkigt.. finns ingenting att göra, ingenting att hitta på.. ne.. bara allmänt tråkigt.. 
Iaf  vad jag trodde.. men icke :) Jag har varit med henrik varenda dag och jobbat och stått i HELA TIDEN! Förstår nu hur jobbigt han har det som jobbar typ 24 timmar om dygnet.. Men men , roligt har vi haft :D Harvat, sått , kört traktor, ja massor :)

När vi harvade hade jag dö tråkigt.. fanns inte ett skit att göra , bara guppa dit, kastas dit , göra illa mig här å där , men när vi sådde hade vi hur roligt som helst , höjde sterion på max och satt och sjöng med som två idioter , jag då (mästerfotografen) som inte kan ge fan i att inte knäppa kort , va ju tvungen att knäppa 3257 miljoner bilder när vi arbetade , bilder på det kommer sen :) 

idag har det fan inte hänt mycket iaf :p , vaknade 12 idag och åkte iväg och skulle plocka ihop plast eftersom det va plast insamling idag , -.- .. peter skulle så stooooooooort göra det , men han låg och sov.. så vi fick avbryta våran "lediga dag" och åka dit och hjälpa honom , det var förbannat jävla roligt , varenda gång peter hjälper Henrik så går någonting sönder, så sant som det va sagt gick det minst 3 hydralslangar.. Haha! Pojken lyckas då med allt tycker ja :p .. efter många om och men (18.00) åkte vi och käkade  pizza på sibylla och sen drog vi iväg till bäcken och hjulade 6930 till boda, så det fick peter göra, kom hit och hade bajs tråkigt , så jag satte mig framför datorn och hade allmänt tråkigt..  medans jag satt vid datorn försökte peter och henrik få igång lansian , men den är totalt död den levde inte många mil efter  den flyttat hit kan jag säga.. efter det tog vi en rajd till Ljusdal och tittade om det fanns nå roligt folk , och då drog henrik på sig sin snygga hiphop keps och poppade musik för hela sverige tror jag :p stannade och pratade lite med micke på volvo , sen  åkte vi till boda och nu sitter jag här :) Ska hålla reda på när vi sådde för det tar typ en vecka innan gräset kommer upp, (nej jag är inte en bonde för jag vet det) anser jag iaf :p 

Och det var jätte skönt att höra din röst idag ken, höra att allt gick bra med flyg och resa :) Hoppas du kommer hem snart gubben! 

så nu blir det lite bild uppläggning :)
GÅRDAGEN (tisdag) 
Idag (onsdag)

väldigt roligt om man bor i järvsö.. NOT!

ne , slutskrivet , nu blir det eb rök och sen facebook ;)

Älskar bara dig , dig och ingen annan :* just dina ögon.. ååh.. ! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0