a week

hänt så förbannat jävla inihelvete mycket nu på en vecka..
har bara ett ord för det : förvirrad ... 

Vet inte vart jag ska ta vägen längre, åker man dit får man inte det,åker man hit får man inte då.. 
senaste dagarna har varit ett rent jävla helvete..
saknad,tomhet,känslokall,hat,värme,kyla,ensamhet,närhet.. ja , allt ni kan tänka er.. 
fyfan vad folk förandras snabbt. ena sekunden älskar dom en, andra så hatar dom en.. :s 
Är totalt förvirrad över den senaste veckan, visst jag har haft det lite roligt och så, men ändå. 
jag vet inte ens vilka jag har kvar som vänner/kompisar/bekanta.. fattar inte ett skit längre..
varför ska man egentligen sträva efter någonting som man vet är bra när allt bara blir skit i slutändan? 
Jag har slutat hoppats längre iallafall.. jag tänker inte sitta på min röv halva mitt liv (igen) och försöka leta efter någon lycka. 
jag tänker bli celibat. helt ärligt. varför ska man lära sig att äslak någon när man  bara blir sviken hela tiden? 
känns som att jag kan sitta och skriva i flera timmar om hur jag känner för den senaste veckan men orkar inte riva upp det där jävla såret någon går och krafsar på redan..  

och för den delen är det förbannat jävla fittigt varmt och jag vet inte vad jag ska göra.. har hållt på med den där förbannade jävla biljäveln hela dan idag.. är så le..

men nu kommer jag ha dom bästa 12 dagarna i mitt liv tror jag , iaf 5 :D Kommer åka hem till dig och bara kramas med dig.. gud vilken överraskning. :D Du vet inte vem du är och du är ingen kille ;)  och du bor inte i gävle.

Nej , nu ska jag åka och bada med mina älsklingar: Nova och Athena :) 

Ha ett underbart liv, för det lär jag ha ;) 

So long SUCKERS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0