love, hate and understanding.

kärlek hat och förståelse.. 

ja.. vilka idioter det finns där ute.. och vilka underbara människor det finns.. nånstans bland alla dessa blandade människor står du, jag vet inte riktigt vart jag ska lägga dig någonstans, vet inte riktigt vad jag ska säga, faktiskt... jag hatar dig inte, men vet inte om jag tycker om dig heller e.. 

Saksamma.. jag sketa i allt. 

sitter i boda och har bajstråkigt.. vet inte vad jag ska göra.. köra bil till ljusdal kanske? satsar på den fronten iaf.. 

är så Gööör le på allt som har kuk.. finns inget som gör mig så irriterad som dom just nu.. USH!


nee.. orkar inte sitta och skriva, ingen av dom fattar vad det handlar om ändå. 

Godnatt på er alla suckers! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0