less på dig nu

Sitter hos mamma och vart totalt chockad!  hur kan man egentlgen lita på att folk förändras? Alltid samma sak när man kommer hit , kan inte skitsnacket stanna hos er? måste alla andra få reda på vad fan i helvete ni håller på med?
Och du!!!?!! Hur i helvete kunde jag vara kär i dig? hur fan kunde jag klara av att finnas vid din sida såhär många år? så jävla många ggr du har svikit mig, förstår inte hjärtat att tiden inte läker alla sår?
jag försöker verkligen släppa allting som har varit, all otrohet,alla lögner,allt svek, all vänskap som gått åt helvete, om jag gör det, är det upp till mig, kan inte ni två-tre släppa det och gå vidare, behöver ni fan inte dra ner mig i eran skit! jag har fixat mitt liv så jag kommit upp på fötter, och det tackar jag Daniel Larsson, Sören Andersson och Jenni Norell för! dom tre enda som funnits för mig.. jag vet att jag har varit en skit mot dig och dig och dig och dom, men jag lägger allt bakom mig nu..
Att lämna dig ensam lämnade ett stort hål i mitt hjärta, går inte en sekund utan att jag tänker på dig, samtidigt som jag tycker att det är skönt, men det var inte såhär det skulle sluta? eller hur? vi lovade ju varandra att vi inte skulle avsluta det såhär..     Ska jag våga ta bort alla sms som du skickat när du saknat mig? (verkligen saknat mig) eller ska jag ha dom kvar? läsa dom varenda kväll och tänka på det vi hade.. ? alla funderingar snurrar i mitt huve, och det överväger mot det negativa varenda gång jag tittar ut genom fönstret.. Allt skit om att du är sååå sårad över det val jag gjorde, tycker jag att du kan vara tyst om, du förstår inte vad du har fått mig att genomlida, du , nej förresten , NI!  

att jag ens har försökt är ett under.. varför ska man fortsätta när man vet att det alltid  blir såhär i slutändan? varenda jävla gång!!! 

nej jag måste ut.. gå.. athena.. cigg... kniv, MORD ! wohoo !

So long suckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0