hungry like a wolf

Sitter i boda just nu efter en sjuk helg.. både skratt men ändå väldigt mycket tårar har varit med.. 
fredagen åkte jag med daniel och peter och olis upp till peters stuga, skönt så inihelvete, men det hade ju sina följder :(  efter mycket om och men så vart det någorlunda okej, lite tjafs , men endå roligt att vara där.. Mia kom och hämta mig och vi åkte till jenni i boda.. Lördagen vaknade jag , fick några samtal sen iväg till stugan igen, återigen fick den dagen sina följder.. men återigen var den en bra dag trots allt :)  

Men jag är så jävla less på att vara här så det är sjukt , jag måste härifrån , NU! Jag tänker inte stanna en sekund! Inte en enda jävla sekund i det här jävla huset med dom här jävla människorna som bor här!!!!!! Det finns inget värre än när det kommer hit folk och ska styra och ställa precis ALLT ! bara för att dom tror att dom är bäst och kan allt behöver fan inte dra ner alla andra i deras jävla skit! nej , jag har fan bestämt mig, det ska finnas en stor jävla anledning för mig att stanna kvar här! JÄVLIGT STOR! Skulle fan ha tagfit lägenheten där nere och bara skitit fullständigt i alla jävla idioter som bor här uppe, nu jävlar dras alla idioter rakt över en kam , men det skiter jag i , alla som bor i ljusdalskommun och skiter sen i om dom blir förbannad, JAG BRYR MIG INTE ! ingen annan har brytt sig tidigare, bry er fan inte mer bara för det kommer från mig ! Jag har lessnat, fullkomligt! USH! så jävla less på det här jävla fittstället! 


Ne, jag skiter i att skriva nå mera, avreaktionen hjälpte lite idag iaf.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0