Grattis Mamma

Den här helgen har varit den bästa helgen jag någonsin har varit med om.. jag har äntligen fått gjort mig av med all ilska som har legat och grott i alla år. men det kändes (känns fortfarande) som att jag gav ut ilskan på rätt person.. Jag har aldrig varit så less på någon kommun som jag är på den här, när t.om 35åringar går och kallar en 19 åring för luder på sms så tycker jag att det är liite omoget.. men jag är som jag är, jag tar allt öga mot öga, jag skiter i om jag själv blir sårad eller den andra, bara jag får det sagt!

Men jag är inte som alla andra, och jag vet en som verkligen tycker om mig för den jag är, har aldrig haft en kommentar om nånting jag har gjort , sagt eller nånting..

men nu sitter jag iallafall hos mamma och pelle och äter tårta, SMÖRGÅSTÅRTA :) Fan vad gott!  Min mamma fyller 44 idag och jag ville så gärna gratta henne :)  hade ingen present med mig upp, men hon får glädjas åt att jag kom :) Älskar min mamma, hon är den absolut bästa mamman man kan ha ♥


Vet inte riktigt vad som händer imorgon , skulle vara med daniel efter han har jobbat, vet ej vad vi ska hitta på, men roligt blir det säkert :) är så glad att vi börjat umgås igen :)


btw, träffade slagsmål igår, ÅR OCH DAR SEN!  har saknat honom hur mycket som helst. vi var ju typ bästa vänner, men tider förändras, iaf , det var tevligt att träffa honom :)


Nu ska jag äta upp min tårta, dricka en kopp kaffe och sen röka :)

Ha det bra allihopa.

.: döden stannar förevigt, kärleken kommer ocg går :.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0