Broken

yes i WAS.. Not anymore , not beacuse of you !

har inte hänt mycket alls idag, bara varit hemma :) eller ja , hos jenni då :p
bärsen och tältet + saker är klart nu inför helgen , FYFAN! :D 2 dagar kvar och det känns verkligen i kroppen, hur ska jag kunna säga till kroppen att det här kommer bli en reäl vändning?

utöver det sitter jag och daniel och min älskling hos kalle och kollar banden under helgen. :) vet inte riktigt vad som händer idag, ska försöka äta någonting iaf.. är hungrig som ett jävla sepe , men igår fick jag se någonting chockerade :O Jag har gått ner 18 kg.. :O:O helvetes jävlar vad jag har vägt mycket.. men ligger på normalt nu iaf :):) SKÖÖNT !
inväntar svar !!!  satan i gatan vad jag längtas!

Ne , dra ner på storstan och äta någonting ?

see you suckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0