bärs

sitter hos kalle just nu , väntar på att daniel kommer tillbaka.. har varit i bollnäs och inhandlat ännu mera till kuggnäs. längtan är fruktansvärd stor ska ni veta.. kommer bli så himla roligt...

* alla bilder jag har kvar å alla minnen som jag har *

vet inte riktigt vad som händer ikväll , kanske bara blir uppe hos kalle och sitta här, kanske glo på en film.. vet ingenting faktiskt. men man får se vart tiden för en . .

saker inköpta idag :
* nya tallrickar till Liam
* byxor x2
* tunikor x2
* ny telefon
* överraskningen till sören

sen tror jag inte det blev nå mera. men det var bara jenni som handlade ;)

jenni är hos jennie och parar fabbe, sören i boda, daniel hemma och duschar,hundarna ute och mördbultar kalles katter.. jag är inne och har bajs tråkigt. vet inte vad mitt huve och hjärta håller på med..
problemet med kärleken är att man aldrig kan styra den.. aldrig någonsin.. ´jag vill inte känna den här kärleken. inte nu, inte längre, inte sen.. aldrig igen , jag är alltid så dum och tror att efter regn kommer solsken.. även fast jag trott det flera gånger innan men blivit sviken, ska jag likförbannat alltid bli lika svag. Jag hatar faktiskt kärleken.. seriöst. 
hur ska jag kunna lita på det jag tänker och tror kommer fungera? tänk om det blir samma sak igen? 

fan att det finns så många frågor angående kärleken. man kan aldrig komma med ett riktigt svar på någonting som handlar om kärleken. men det är väl bara erfarna personer som förstår det  ( med erfarna menar jag alla som alltid kärleken går åt helvete för ) ..
alla dessa bortförklaringar då? ska man tri att dom är sanna eller är det bara bullshit? :S


ne , sitter och lyssnar på Svensk  Ungdom  - frågor till far     och försöker tänka på någonting annat..


 * säg mig hur kunde ni låta det ske? -  vi blundar för det som en blind kunnat se, känns det bra käre far, är du stolt är du glad? *

Ne nu ska jag gå ut och röka och ropa på min älskling.. vi hörs..

Och du! Jag kommer aldrig bli din vän igen, du kan ta ditt liv och flytta till kolsvedja. jag är inte rädd för dig , så vill du nåt kan du ringa eller prata med mig när du är nykter!

*harrington jackan på, skärpet spänt , johnsilver nästa! ciaoo ! *

Kommentarer
Postat av: Slemma

Fy fan vilket bra inlägg! Är stolt över dig min Humla (L) <3 All my love to you

2009-07-25 @ 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0