badning

idag har jag jessica och mickis varit iväg och badat med athena :) det var hur mysigt som helst, varmt i vattnet var det oxå :) athena simmade ut med oss hela tiden, lämnade inte matte en sekund :) söötnos :)  Emil och hans underbara dotter nikita kom och gjorde oss sällskap i säljesta :) nikita sprang runt och kastade lera på sin käära pappa :p , jag och jessica sprang och skrattade oss och aktade oss för den lilla besten , otroligt söta besten :) knäppte lite kort innan och efter emil och Nikita kom dit , men himla roligt var det :) jag sprang efter emil och nikita i hopp om fina bilder på dom , fick några som verkligen tog emil med storm (ligger inne på hans facebook) . :) Mästerfotorafen var i farten igen ;) 

efter det åkte vi hem till jessica och inväntade Daniel som skjutsade mig och hämtade jenni :) 
nu sitter jag och jenni här i huset och för av värmeslag. .satan i perkele vad varmt det är ute , och ändå är klockan 01.36 :S 

ne, imorgon hoppas vi på mer sol och bada, jag jenni liam emil och nikita ska kankse iväg igen , trevligttrevligt :) 

Ne , gå och lägga sig kanske? ne :p men röka iaf :p haha.. 
SUCKERS! 

lite bilder från idag. 


och avslutar med en bild på mig gassandes i solen ;) Mina tankar är hos dig hjärtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0