Vart tar vägen slut?

Jaa , nu sitter man här hemma.. eller ja, jag har ju suttit hemma hela dagen , Maria har flyttat in till oss så länge,och trevligt är det, fy vad jag trivs med henne. :)
Annars har det inte hänt så mycket, Valparna växer så det knakar , alla har öppnat ögonen och börjar få fjutt på sina små ben , snart kommer den jobbiga delen, då dom börjar springa omkring :p  . ..
Men det klarar vi nog ;)

Jajustja! Jag och Maria ska börja äta en speciell soppa imorgon som gör att vi kommer gå ner i vikt , på en vecka :D
Jag bara måste gå ner i vikt , usha så mycket som har lagt på sig på magen.. snuskigt..
Menmen , undra hur smäck man blir sen, kanske bara orkar en vecka sen ger upp?! , näeee.. det tror jag inte . :)

Imorgon är det skola oxå , (sarkastiskt glädjehopp).. guuud , jag vet inte vad jag ska välja, : Bli utskriven från skolan eller gå kvar i skolan och ha helpraktik ?  Jag vet inte , har inte vågat tänkt på det.. tänk om allt fuckar sig ? Tänk om jag står där alldeles arbetslös? Ush, hemska tanke.. hm , tankarna kommer tillbaka.. hur ska jag göra ? Satsa eller bara fortsätta ?

på söndag åker ken till norge, undra vad som kommer att hända,stanna eller förlora? hm , oxå en tanke som sätter igång hjärnkontoret.. hur ska man veta vad som är rätt och fel? Det sitter ju precis ingen gubbe innanför skallbenet som berättar för en vilket val man ska göra , jag hoppas bara på det bästa , jag vill inte förlora honom, men orkar jag med alla misstankar,kränkningar? vill jag verkligen utsätta mig för det , nu när jag mår så bra ? Eller vill jag förlora mannen jag älskar mest av allt pga att jag inte orkar stå imot? å herregud, jag vet ju fortfarande inte vilken väg jag ska gå i livet. jag kommer nog alltid stå kvar på samma ställe och trampa , leta efter den rätta vägen , om den nu  finns? ingen som egentligen vet men..

Nej nu får jag lägga av med det här , nu ska jag iväg och hämta älsk .

Skriver mera imorgon efter skolan , så får vi se vad jag valde.

Så nära , men ändå så långt bort . - glöm aldrig att jag älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0