Sååå sköönt.

Jess.. det är såååååå skööönt att vara här.. har saknat det men ändå inte liksom. men skönt att vara tillbaka.
Va ner på stan med slemmet själv och två hundar. Helt underbart. Införskaffade mig lite saker som ken inte kommer gilla :$ opps.. hehe. E springer runt och leker i köket och städar, jag nördar framför burken.. Ovanligt gällande mig ;) hihi.

jag har ätit världens (onyttigaste) GODASTE  frukost : chokladpudding . Guuud så gott det var. yummie :D

Tillbaka till inlägget igår , varför tar folk åt sig för man pratar om knivar i ryggen? jag menade inte dig S.. Finns faktiskt andra folk som har gjort mig sviken. Är inte du iaf. Så, du behöver inte vara sur på mig . :S

fortfarande två valpar kvar. ingen annons på blocket. har inte orkat förnya den..

sitter just nu och lyssnar på en gammal klassiker.  Metallica - low man lyric .. väcker många minnen sen nore. Fyfan va jag saknar dom.. kom och tänka på de nu , allt badande på kvällarna, alla fester hos grannen, grannen i huvetaget.
Allt. men de ni inte förstår nu är att jag inte syftar på den ni tror.. Nope..
s a f e  f r o m  t h e  s t o r m . .




Och jag saknar min älsklings armar.. Så långt borta.. och inga samtal, nästan inga sms.. Känns så tomt..


näee.. nu ska jag försöka göra någonting vettigt med den här dagen , FILMKVÄLL :D haha.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, tänkte gå ut i helgen :D ja gå ut du också! så kan vi ha roligt och dansa ;) vart är ken då eftersom du saknar han? =)

2009-01-28 @ 19:05:24
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0