Nyklippt :)

Nu sitter jag hos sara och hon har nyss klippt mig :D Vart skit nöjd faktiskt , även fast hon skrämde mig bra bog medans hon klippte , fan galen kvinnan.. :p , men lika glad vart jag för de :)
Glömde gå på valskiten idag oxå , eller ja , glömde å glömde , försov mig heter det , ringde och chockade älsk imorse iaf , haha , han trodde inte jag kunde vara vaken för klockan 7 :p ..
Sååå.. vad ska man göra imorgon ? Jaani , det va en förjävla bra fråga , just nu sitter iaf sara och svullar godis och min mage suktar efter kiwi :D haha , tur att jag tog med mig dom när jag kom hit :)

Nej nu ska jag försöka vara lite normal , (till skillnad mot bilderna) , hah.






Saknar min raring fruktansvärt mycket , vill att han kommer hem , och det är bara 8 dagar kvar , sen ett helt år ♥
Ett år av masssssssssaaa olika känslor , men bra har det varit i slut ändan ändå :)

Jaa.. hosthost.. hmm..

jaapp ,

ha det bra


Kommentarer
Postat av: Emmmmmoooo

Hihi , Tycker jag oxå de vart :) Love You To !

2009-01-15 @ 14:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0