Massapunkter

Bara massa punkter för allting.. orkar inte med det längre..
RÄCKER DET INTE MED ALLA JÄVLA KNIVAR I RYGGEN SNART ?????

Sätter ni dit dom får ni fan ta ur dom oxå!
Är så less att leka "mamma" , är man tillräckligt gammal vet man väl vart gränsen går? Eller ?
För många gånger har jag blivit sviken för att kunna lita på era ord igen.. Det kommer bara mer och mer ju längre tiden går, När fan ska ni tänka på hur det känns att höra allt ?
Varför inte bara säga: Ja det är så. Istället för; VA ?!?? :O Har inte jag sagt !! Även fast ni själva vet att det är sant..

Är det någon som förstår mig? för jag orkar verkligen inte längre.. Jag ville ha ett förhållande byggt på kärlek och ärlighet.. Inte hat och en j'vla massa lögner.. samma sak med vänskap...

Nej vet ni vad ? Jag skiter fullständigt i det här nu , nu har jag köpt mina dröm skor,tagit hål i örat,ska tatuera mig (2 st) har köpt nya kläder.. Vet ni ? JAG BEHÖVER INTE ERAT SKITSNACK!!!

Jag tackar en som finns vid min sida.. Du vet vem du är , bara du tänker efter.  Dig har jag Alltid älskat. Kommer alltid göra det ♥

Kommentarer
Postat av: jennica

När skulle det ha varit isf? för jag har inte sett att han har hållt om henne iaf.

2009-01-28 @ 02:32:44
URL: http://jennica.bloggagratis.se
Postat av: shkurte

nice blogg, läs gärna min med :)

2009-01-29 @ 18:16:44
URL: http://skutttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0