Mångaflerasätt

haha , ja... jag sitter just nu hos per med maria , följde med hit för hon skulle städa , och städar gör hon oxå, å fint blir det :)

Jag har väl världens underbaraste mysigaste sexigaste pojkvän någonsin , han är så gullig, nyårs afton var en sida av ken som jag aldrig ALDRIG någonsin har sett av honom.. men han är så underbar , trodde inte att den sidan fanns hos honom, men det gjorde den , och lycklig över det är jag :D

menmen , jag uppdaterar senare , ska gå och röka nu , eller någonting , vet inte riktigt vad jag ska göra , så tråkigt att bara sitta vid datorn hela tiden.. är så tråkigt när man inte får nå svar..  Är det ingen som vill köpa mina valpar eller vad är det för fel? :S  dom som är så söta, eller jag tycker det iaf, kan väl inte tala för alla andra , men hade det inte varit mina valpar hade jag lätt köpt dom ,  dom är så himla underbara ;)

Jag har tråååååååååååååååååååååååååkigt.....
 

hmf.. imorgon ska jag ken maria henrik å halva jarse ut på boda sjön å angla :D fy satan va roligt vi kommer få det , är så himla glad att jag och maria har blivit vänner igen :) är mig själv med henne :D Love Raooooo <3


Nej nu ska jag röka.

Älskar dig mest av allt Ken Olov Uljas Nordin Kykyri <3




Snart ett år älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Näää han är ju kille :) haha . Jadu jag vet inte?:) kom över någon gång när du är hos mamma din då ?:)

2009-01-05 @ 12:17:21
URL: http://Sarahedblom.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Nee de är inte han jag saknar och nej jag har inte känslor för honom har inte haft de heller ! och en kommpis som jag umgås med ganska ofta ? vem är då den kommpisen ?om de inte är jennica ?! hade jag haft känslor för han så hade jag väll sakt de men jag har ju inte de ! så varför ska jag gå och säga de till folk ? varför ska jag sitta och ljuga om vad jag känner ?! känner inte ett skit för honom han är en kommpis inget mer ! Vad har varit en löngn ? att jag varit ärlig talat om vad jag känner ! kan ju inte göra mer än så sen är de ju upp till dej va du vill tro jag kan ju inte direkt avgöra de e ! synd bara att de blir som de blir hela tiden !

2009-01-07 @ 02:33:41
URL: http://Sarahedblom.bloggagratis.se
Postat av: Jennica

Jag har då inte sagt att sara har några känslor för Ken. Vart har du fått det ifrån? Kul att bli anklagad.

2009-01-07 @ 17:21:20
URL: http://jennica.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0