darling.

Ja nu sitter man här hemma och väntar på att få skjuts till ken.. jag har ypperligt tråkigt och finns ingen som vill umgås.
 

Jaa. vad fan har hänt sen jag skrev sist då? Har fått lite valpar sålda nu , men 2 kvar.
någon som vill köpa ?  :) dom är urgulliga och hur kaxiga som helst :)

vet inte vad jag ska ha på mig på efterfesten heller, kanske det jag har på mig och ett par shorts ?  hmm. .
liksom, åker jag härifrån nu så kommer hundarna börja skälla och väcka gammtanten nedanför och det tycker jag är dumt. eller hur?

vet inte riktigt vad jag ska skriva heller.
Har så stor lust att bara sitta och skriva hur mycket som helst , men tror inte att jag orkar göra det..
det är så jobbigt när det blir så mycket text ;) haha.


Näee, nu ska jag äta en macka :D

Vihörs.


Love you Ken, you are my life ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0