ViktoriaDesireeNorellKaas

Jag är så less.. så less.. Varför kan det aldrig vara bra för mig för ? Oavsett hur bra jag än gör det så blir det bara fel..
Jag orkar inte gå runt hela tiden med ett jävla leende för att försöka fejka att jag är på glatthumör. Snart blir jag genomskådad och då går det åt helvete!

Nu är alla valpar sålda oxå.. Jippie. Fast vill inte att dom ska försvinna, kommer bli så tomt hemma.. :(
Har möblerat om här hemma oxå :) Bytt sovrum och skit :) bra vart det iaf :)

gör inte ett skit just nu.. kände bara för att skriva några rader. och det har jag gjort nu. så nu ska jag röka sen lägga mig i soffan med min underbara! ♥






Im so ugly

tycker du iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0