skorpa

ja nu sitter jag hos jennica och äter en skorpa (kladdkaka som stått i ugnen för länge) som lars har bakat :) riktigt god , men var lite hård :p
vet inte riktigt vad som händer ikväll . ska sova hos sara ikväll iaf :) trevligttrevligt.. :)

vart bjuden på mat hos Jennica , svin gott var det :) Spagetti och köttfärssås. yummie! :)

vad har hänt idag då?  jo... jag vaknade klockan 9 av att det låg någon breve mig (gick nämligen och la mig själv igår). Och överlycklig va jag att det var ken som låg där , kramade om honom och pussade honom på halsen, sa godmorgon och klev upp :)
Åkte med Mattis till byn och stog på macken och drack dricka i väntan på att Jennica och sara skulle hämta mig :)

och nu har dom gjort det och jag kommer knäppa mig galen med bilder imorgon :p


näe.. nu ska jag vara lite social och dricka lite kaffe :)

men ha det så bra allihopa så uppdaterar jag senare :)


Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0