Skiljas ?

Ska vägen vi går på skiljas eller ska vi fortsätta tillsammans? Jag undrar egentligen hur många gånger jag har ställt den här frågan till mig..Alldeles för många när jag tänker efter. Ush..varför ska det vara såhär?
Den ena ska respekteras , medans den andre måste respekteras.. Jag orkar inte med det här länge till.. bröt ihop ett x antal ggr idag.. och det berodde inte bara på det här kan jag lova.. Det var verkligen allt som kom.. allt sen i oktober..... Allt..

Sitter just nu hemma och inväntar ken för hemfärd från tranan.. Boring ställe..Menmen, så länge han har roligt så..
Vet inte om jag ska gå och duscha,sova,röka eller ut med hundarna.. Är inte motiverad till någonting om jag ska vara ärlig.. vill helst bara ligga i sängen med pojkvännen och bara mysa. Bara påminna varandra hur mycket man älskar den andra personen eller hur mycket den andre betyder för en.. Men vissa drömmar går aldrig i uppfyllelse,det är jag gammal nog att förstå.. faktiskt..

Gävle..
Jaa.. ska man åka ner och kunna tänka.. (samtidigt som man vet att det alltid händer någonting när inte jag är hemma)
eller ska jag stanna hemma och vara med sara och jennica? Jag vet inte. har inte bestämt mig. Bollnäs lockar göör mycket, men vet inte om jag klarar mig tills på fredag. fattas väl bara att det blir tjafs ikväll.. för blir det de , då sticker jag. förgott..
Skickade t.om hejdå till mamma idag och bad henne att inte ringa , klarar inte av att prata med henne.. hon får mig att tänka och det är inte bra för mig just nu.
inte när jag har såhär mycket tankar i huve redan. behövs inte en till...

förkyld som ett sepe är jag oxå.. Näsan bara rinner på mig, hela tiden! och det stör mig, fruktansvärt mycket. jag vill kunna andas genom näsan..annars ingen ide att andas, hatar att andas genom munnen.. Ush.. snuskigt..
så nu är det lambi papper och nässpray som gäller.. Haha, nästan skrattretande.. har inte ett korvöre men ändå kräver jag att ha lambi och nässpray.. :p , är kanske lite av en nörd ändå? va?.. Näeejj... inte jag.. :p

Nej nu ska jag röka en sista cigg,kissa och sen krypa ner i kojs.  Ha det så bra allihopa. GONATT




Hoppashoppashoppashoppashoppas.. Älskar dig så otroligt mycket ken. lämna mig inte.. ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

inte för att ja har me saker å göra, mene de inte bättre att du går vidare för din del??

2009-02-12 @ 08:00:20
URL: http://www.smash.bloggagratis.se
Postat av: amanda

sant de men tänk på dej själv de va de ja ville få fram. du ska ju må bra du å eller hur?

2009-02-12 @ 18:10:31
URL: http://www.smash.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0