O my good!

Ja nu sitter man hemma igen. har varit och grattat småsyskonen. Fyllde 2år. (REDAN ?!?!) Kan inte tro att dom är så gamla.
Dom är så underbara mina syskon. och vet ni? Jag älskar dom!


Va på Bunkern igår och hade skit trevligt, träffade folk man inte har träffat på hur länge som helst. Skönt var det iaf :)
Idag har det inte hänt så mycket. Mest bara fördrivit tiden. Så jag kan få gå och lägga mig :) För imorgon börjar praktiken :) Häärligt :)

Och valparna bara växer så det knakar. Nu är det mindre än 3 veckor kvar innan dom flyttar. :( Tiden går så fort.. Men tur att Ikea stannar iaf :) Och nu...... Nu ska jag lägga in lite bilder så ni ser hur dom ser ut :)



Ha det så bra allihopa , jag ska fortsätta bo tillsammans med en idiot som inte fattar ett skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0