belive

Tro hopp och kärlek , alltså vad står det för egentligen? Det finns ju egentligen ingen som kan säga vad det står för.. är så less på dom där orden.. trodde verkligen på dom orden förut.. hoppades på att det skulle bli bättre.. Men inte fan fick man en bra kärlek för det.
Ser ni ? Bara i den här meningen så har jag fått med dom här " bra orden " i en negativ mening.. så det finns egentligen ingenting gott i det.. Det är min syn i det hela iaf.


Var in och tittade/läste lite på SandraNilssons blogg nyss..
Jag vet att folk förändras , men det var verkligen inte jag som förstörde detta.
jag försvarade den pojke jag älskade då, med liv och näppe.
Men ändå är det alltid tjejens fel ?!
Jag förstår liksom inte.. varför ska det alltid vara den andres fel ?
Det är ju inte dom som väljer att bli ovän med "exet" .. eller har jag fel ?

Sitter hemma hos sara nu förresten :) Kom hit vid 1 och sen vart jag bjuden på mat och får tillbringa resten av dagen med världens underbaraste kevve! Finns ingen unge som kan en med sån stor storm som han gör, man behöver bara titta lite på honom så är man fast!


haha , läste att det är ett par som har förlovat sig. jag säger bara LOL !! haha , det var väl inte på riktigt ? Eller var det de? Hm , ja man kan ju börja fundera när det kommer in ringar i bilden ;) Haha.

Utöver allt det här så går mitt kärleksliv ganska bra. eller nej , nu ljög jag.. det går som det alltid gör.. skit..


Jag längtar tills det är den 19/2 när alla valparna flyttar. så man slipper oroa sig för dom. :)

nej nu ska jag gå och vara social . :)

Ha det så bra allihopa. Tänker på mitt gelé hallon !! ♥

Kommentarer
Postat av: sarah



Vill du få fler besökare till din blogg?

Klicka på länken och registrera dig, det är helt gratis





http://www.viraltrafik.se/?Papaja

2009-02-10 @ 15:30:45
URL: http://papaja.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0