barasåslutpåallt

Ja , det är väl det minsta orden jag kan komma fram med just nu ,
men otrohet kanske är för att man pussar en annan på kinden? Hm , då kanske man ska börja tänka på sitt egna beteende, men det är klart , så länge "han" gör någonting så är det ju självklart att man ska stryka ett sträck, men om jag ens bara skulle göra någonting av sakerna "han" gjort så skulle jag vara död för länge sen.. Undra om man ska börja betee sig som han gör, undra vad man får för reaktion, eller beteende tillbaka.. kan inte båda gott iaf..


- älskling. jag är en hora så det gör inget om jag gör sånt här med andra. kuken va bra den med.

Meningen ovanför fick jag av mig "pojkvän" som såg en bild på när jag pussar jocke på kinden.. men när han har varit otrogen ska man inte bry sig , jag fattar inte det där som han menar med kärlek , nu vad han menar med det vet jag ju inte..
Alltså, jag är så less på att bli kallad hora hela tiden medans "han" ska kallas manlig???!!

Näe , vet ni vad ? jag ska skaffa mig en egen lägenhet med egna saker så kanske det blir bra. kanske ska bli ensam för att det ska bli bättre ?!?!??!?!!?!??!??!???  i still wonder.........


gaaah !! lalalalksklfrtombsåkr¨goöärevpobtemhnjAPOÄZKGÖBÄNAE'POFÖSGPNB'AÖJISE¨TPGIHKcbjhwepotgju0gåjpioaebjhnipjavrjhb'aperjbipjareja'ägjäeta
aerlhparekgäpaerkg'åawrkgå
wrgåkra
ewåkgerkgäpakweräprkgtprekgpgktrphjpeaäkgptk,hoejah
'hjehoskrtöhksdlrtmgbjhtoåhekomgaoehjoWERKMGVMBTIHJEÄAÅOJTGOA
hjrthgkmeölrkgo5hmowre,fgärmhäer,gkäwr,geöohnrojgrwjtåwekväpd,qwelänfrihbjoårkgpdemvrntohjnwrä'kfgw'rh
wgkmoljhöorwkgrhöpjnökrwjfwäoegjkothjwärofkeöpg,bmrthijrwoåtiwepf,wrämgbtoähjwrjghn

Lite avreagering..


Ciaoooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0