Ämbarbovägen14B

ja nu sitter jag på ämbarbo vägen 14B och väntar på att sara ska bada färdigt så man..Jaa.. vad väntar jag på egentligen? :p ..

Åkte hem ifrån Jennica , till sara såklart , hämtade upp Stefan och Jocke på vägen hem , stack hit, bakade "kladdkaka" eller vad jag ska kalla det , åt det med grädde och myste framför tv:n med kaffe :) Underbar kväll , dessvärre inte med älsklingen , men sara får gå bra för tillfället ;) Hehe..
Skjutsade hem Stefan och Jocke och fick ypperligt tråkigt, tog en raid till jarse för att kolla vad som hände där. ( ingenting vill säga) sen for vi hem igen, satte oss vid datorn , sara fick hjärnblödning på något pucko borta i åsbo så då vart hon tvungen att bada ( hade tänkt att bara duscha)..
Sååå.. nu sitter jag här och har skrivkramp i händerna då jag är van med mjuka knappar , inte stenålders knappar :p . Haha..

Imorgon ska vi åka till Bollnäs , jag Jennica och Sara , roligt ska det bli , införskaffa sig lite nödvändiga saker kanske ? :) kan ju behövas. :) :)


nej nu ska jag sätta mig i soffan och vänta på att sara ska bada klart :) men vi hörs :)

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0