woho

undra om det är precis en vecka det är bra.. för precis efter en vecka efter jag skrivit känner jag för att skriva av mig lite..

Har hänt jäävligt mycket sen jag skrev sist. Fått lägenhet, köpt möbler, skaffat mig ett liv och klippt mig :p


Sitter nu hos Daniel och tittar på film med mikael och henrik, trevligttrevligt.. Hade ju tänkt att åka hem till ken, men eftersom han inte hörde av sig på hela dagen blev det inge av med det e..
Idag har jag egentligen inte gjort så mycket. Mest bara åkt bil och försökt hittat på någonting. Men om man inte räknar med idag så har jag fan jobbat hårt :p ,

nej nu ska jag gå och röka,  haha, intressant inlägg ? Dont you think?

I love you for the rest of my life ! ♥


Detta är min passion, lever för den här lillkillen , moster älskar dig mest ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0